خدمات تغییرات شرکت ها

برای هر شرکتی پیش می آید که پس از ثبت و آغاز به فعالیت بخواهید تغییراتی را در شرکت اعمال کند. این تغییرات می تواند شامل کاهش و یا افزایش سرمایه، تغییر نام شرکت، تغییر محل و آدرس شرکت، تغییر شرکا و یا ورود یا خروج شریکی از شرکت، تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و یا در برخی موارد انحلال شرکت باشد. همه انواع تصمیمات جدید و تغییرات در شرکت ها باید کراحل قانونی را طی کرده و به اطلاع اداره ثبت شرکت ها برسد.

برای انجام چنین کاری در مرحله اول شما نیازمند برگزاری جلسات مجمع عمومی عادی، فوق العاده و یا هیئت مدیره بنا به نوع تغییراتی که می خواهید انجام دهید هستید تا بوسیله آن بتوانید صورتجلسه ای کاملا رسمی و قانونی را که به امضای همه شرکا رسیده است به مراکز ثبتی ارائه کرده و مابقی مراحل را پیگیری نمایید. اداره ثبت شرکت ها نیز در صورت بررسی و تایید صحت صورت جلسه ارسالی و طی مراحل اداری آگهی تغییراتی صادر کرده و به درخواست شما رسیدگی می کند

تغییرات-

چه تغییرات شرکتی باید ثبت شود؟

آیا می توان در یک شرکت، هم زمان چند تغییر در ارتباط با موارد مختلف انجام داد؟ اساسا کار تغییرات شرکت چگونه است ؟

به موجب ماده ی ۲۰۰ قانون تجارت ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها الزامی است:

Z

تغییر در اساسنامه

Z

تغییرات برای اسم شرکت

Z

تمدید هیئت مدیره و یا مدت شرکت

Z

انحلال شرکت

Z

تعیین کیفیت تفریغ حساب

Z

تبدیل یا خروج شرکاء

Z

ماده ۹ قانون تجارت، تغییر مدیر عامل یا مدیران

مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت

برای ایجاد ثبت تغییرات شرکت ابتدا باید تمامی اعضا با تغییرات موافقت داشته باشند تا بتوان برای ثبت تغییرات اقدام نمود.

Z

روزنامه‌های رسمی

Z

اساسنامه شرکت

Z

مدارک شناسایی

Z

صورتجلسه تغییرات

اگر بعد از ثبت شرکت و انجام فعالیت شرکت شما به دلایل مختلف دچار تغییرات شد باید این تغییرات را به سازمان اداره امور ثبت شرکت ها اعلام کنید و مسئولین مربوطه را در جریان این تغییرات و امور آن و خدمات جدید قرار دهید.

ثبت صورتجلسات

سه نوع صورتجلسه داریم که  عبارتند از:

\

صورتجلسات هیئت مدیره

\

صورتجلسات مجمع عمومی عادی

\

صورتجلسات مجمع عمومی فوق العاده

صورتجلسه تغییرات

فرآیند تغییرات شرکت، درواقع تصمیماتی برای تغییر در اعضا یا ساختار شرکت یا سرمایه و نام و … روی می دهد و این تصمیمات باید طی یک جلسه که نوع جلسات هم متفاوت می باشد تنظیم شوند.

پس آگاهی از اینکه کدام تغییرات نیاز به چه مجمع و جلسه ای و چه صورتجلسه دارد و یا فلان تغییرات نیاز به چند صورتجلسه دارد هم در انجام توسط خودتان ضرروی است و هم در صورتی که می خواهید به موسسات ثبتی واگذار کنید.

 

ثبت درخواست مشاوره

جهت مشاوره سریع‌تر می‌توانید با شماره ۸۸۸۱۱۰۲۳ تماس حاصل فرمایید و یا فرم زیر را تکمیل کنید.

[wpforms id=”4971″]