خدمات نشان رسانه دیجیتال

به لطف پیشرفت تکنولوژی زندگی همه ما روز به روز در حال تغییر است. در سال‌های نه چندان دور افراد مختلف آشنایی چندانی با رسانه‌های دیجیتال نداشتند. اما حالا این رسانه‌ به قدری در زندگی ما وارد شده است که افراد مسن و کودکان هم شیوه استفاده از آن را یاد گرفته‌اند. باید اعتراف کنیم که رسانه‌های دیجیتال به زندگی روزمره همه ما وارد شده است و ما برای پاسخگویی به اغلب نیازمندی‌هایمان به این فضای نوظهور نیاز داریم. به همین دلیل است که در چند سال اخیر تقاضا برای اخذ مجوز رسانه‌های دیجیتال(نشر دیجیتال) بیشتر از گذشته شده است.
با پیشرفت تکنولوژی بستر تازه‌ای به وجود آمده است که می‌توان به کمک آن در کوتاه‌ترین زمان به انواع محتوا دسترسی پیدا کرد. این بستر تازه که در چند سال اخیر با سرعت زیادی در حال رشد است، به نام رسانه‌های دیجیتال شناخته می‌شود.
همه ما به خوبی می‌دانیم که رسانه‌های دیجیتال قدرت و سیطره وسیعی دارند. جذابیت زیاد این رسانه موجب شده است تا روز به روز بر تعداد علاقمندان به این فضا افزوده شود. محبوبیت رسانه‌های دیجیتال به قدری بالا رفته است که حالا جوامع و افراد سنتی نیز رو به این رسانه آورده‌اند. رسانه‌های دیجیتال با زندگی امروزی بشر عجین شده‌اند و بسیاری از اقدامات را آسان‌تر از قبل کرده‌اند.

نشان-رسانه-1

چرا  اخذ نشان رسانه‌ دیجیتال نیاز است؟

اگر نیم نگاهی به سال‌های نه چندان دور داشته باشید، متوجه می‌شوید که در چند سال گذشته سبک و سیاق تولید محتوا در جامعه ما تفاوت فاحشی پیدا کرده است. در چندین سال گذشته رسانه‌های مختلف و روزنامه‌های چاپی محتوای خود را در بازه زمانی مشخصی منتشر می‌کردند. ضمن اینکه پیش از انتشار محتوا، نظارت دقیقی بر آن وجود داشت.
از آنجایی که سرعت رشد و پیشرفت رسانه‌های دیجیتال در سرتاسر دنیا بسیار زیاد بود، متاسفانه آغاز کار این رسانه در سرتاسر جهان با نظارت دقیقی همراه نبود. بدون شک نبود نظارت دقیق بر محتوای موجود در رسانه‌های دیجیتال آسیب‌های جدی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… را به همراه داشت.
همین موضوع موجب شد تا فرآیند اخذ مجوز رسانه دیجیتال(نشر دیجیتال) به نیازی اساسی برای آغاز فعالیت رسانه‌های این چنینی تبدیل شود. قطعا اخذ مجوز کمک می‌کند تا نگاه دقیق‌تری بر تولید محتواهای رسانه‌های دیجیتال باشد.
در واقع در کشور ما تمامی محتواهای تولیدی در رسانه‌های دیجیتال به محتواهای بومی، ایرانی و اسلامی تبدیل می‌شود تا رسانه‌های دیجیتال به یک فضای امن برای خانواده تبدیل شود.

.

شرایط لازم جهت نشان رسانه دیجیتال

۶

مستندات مربوط به سوابق و تجربیات

۵

پرسشنامه مشخصات فردی

۴

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۳

گواهی عدم سوء پیشنه موثر کیفری

۲

۴ قطعه عکس ۴*۳ و مدرک نظام وظیفه

۱

تصویر کارت ملی و صفحات شناسنامه

مدارک مورد نیاز جهت نشان رسانه دیجیتال

شخصیت حقیقی

 

صورتجلسه تاسیس شخصیت حقوقی جدید
فرم تقاضای صدور مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال به امضای مدیرعامل پیشنهادی در صورتجلسه تاسیس شرکت
فرم اسامی پیشنهادی به امضای مدیرعامل پیشنهادی در صورتجلسه تاسیس شرکت

شخصیت حقوقی

 

اساسنامه
آگهی ثبت در روزنامه رسمی و تمامی آگهی های تغییرات
فرم تقاضای صدور مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال با امضای دارنده حق امضاء ممهور به مهر شخصیت حقوقی و در سربرگ رسمی
. فرم ثبت اطلاعات اشخاص حقوقی با امضای دارنده حق امضاء ممهور به مهر شخصیت حقوقی

ثبت درخواست مشاوره

جهت مشاوره سریع‌تر می‌توانید با شماره ۸۸۸۱۱۰۲۳ تماس حاصل فرمایید و یا فرم زیر را تکمیل کنید.

[wpforms id=”4971″]